اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

تریلر سریال ترسناک «چپلویت» Chapelwaite با بازی آدرین برودی | اقتباسی از داستان استفن کینگ

  • کد خبر: ۷۸۲۰۰
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
تریلر سریال ترسناک «چپلویت» Chapelwaite با بازی آدرین برودی | اقتباسی از داستان استفن کینگ
شرکت «اپیکس» در آستانه پخش سریال «چپلویت» Chapelwaite که براساس داستان کوتاه Jerusalem’s Lot نوشته استفن کینگ ساخته شده، تریلری جدید از این سریال منتشر کرد.

شهرآرانیوز - شرکت «اپیکس» در آستانه پخش سریال «چپلویت» Chapelwaite که براساس داستان کوتاه Jerusalem’s Lot نوشته استفن کینگ ساخته شده، تریلری جدید از این سریال منتشر کرد.

 

تریلر سریال ترسناک «چپلویت» Chapelwaite با بازی آدرین برودی | اقتباسی از داستان استفن کینگ

 

داستان سریال Chapelwaite در دهه ۱۸۵۰ روی می‌دهد، که کاپیتان چارلز (آدرین برودی) پس از مرگ همسرش در دریا، سه فرزندش را به خانه اجدادی‌اش در شهر کوچک و آرامی می‌برد. اما آنجا با رازهای تاریخ اسرارآمیز خانواده‌اش روبرو می‌شود و برای پایان‌دادن به تاریکی‌ای که نسل‌های متعدد او را آزار داده، مبارزه می‌کند.

 

داستان کوتاهی که این سریال از آن اقتباس شده سال ۱۹۷۸ در مجموعه داستان «شیفت شب» (Night Shift) منتشر شده است. به نظر می‌رسد این داستان در انتقالش به سریال تغییرات زیادی کرده است. آدرین برودی درباره داستان استفن کینگ گفته است: «این اقتباس قطعاً انحرافات زیادی از داستان اصلی داشته، اما به‌دلیل لحن دلخراشی که کینگ در داستانش ایجاد می‌کند و به‌دلیل به تصویر کشیدن شخصیت اصلی، خیلی برای نقش‌آفرینی‌ام مفید بود.

 

تریلر سریال ترسناک «چپلویت» Chapelwaite با بازی آدرین برودی | اقتباسی از داستان استفن کینگ

 

سریال «چپلویت» Chapelwaite قرار بود در سال ۲۰۱۹ با بازی آدرین برودی در نقش بون ساخته شود، ولی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد. این سریال امروز (۳۱ مرداد) منتشر می‌شود. در این سریال علاوه‌بر برودی دین آرمسترانگ و امیلی همپشر هم بازی ‌می‌کنند.

 

 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->